Aktuálně: Spustili jsme nákupní centrum pro prodej/nákup www stránek, e-shopů a domén! Více informací

Zásady publikování

Zásady publikování

1. Zakázaný obsah

Přes PRstudio.cz je zakázáno publikovat obsah, který:

  • Je ze zákona ČR, EU, USA zakázaný včetně propagace drog, terorismu, extrémismu, rasové texty apod.
  • Obsahuje jakýkoliv erotický materiál, odkazy na erotické stránky a jiný obsah, který není vhodný pro děti mladší 13ti let.
  • Obsahuje vulgarismy, jakkoliv poškozuje dobré jméno firmy a nebo jednotlivce - tzv HATE a nebo pomluva, případně poškozování firmy a nebo jednotlivce.
  • Obsahuje "FAKE NEWS", informace v článku nejsou pravdivé a nebo obsahují falešné a nepřesné informace.
  • Poškozuje dobré jméno webové stránky/magazínu/blogu na který budete publikovat článel/komentář/odkaz.

 

2. Ochranné známky a autorská práva

Pro každý text, obrázek, video musíte vlastnit autorská práva, pokud nevlastníte autorská práva nemůžete takový obsah na webové stránky/magazíny/blogy publikovat.

 

3. Unikátnost obsahu

Aby se dostavil požadovaný efekt z publikace a také v zájmu majitele webu, na který budete publikovat je přísně zakázáno publikovat neunikátní obsah, na každý web můžete vložit pouze unikátní obsah, který nebyl vložen v rámci PRstudia na jiné weby/blogy/magazíny a nebyl publikován ani na jiném webu, před každou publikací článku a nebo komentáře je prováděna automatická kontrola plagiátorství! Umožňujeme vkládat obsah s maximální shodou 20%. Tedy každý obsah musí být nejméně z 81% unikátní!

 

4. Gramatika a stylistika

Vkládané články a komentáře musí být gramaticky a stylisticky správně, pokud vložíte text, který je gramaticky a nebo stylisticky špatně, může ho majitel webu odstranit pro vás bez náhrady a nebo ho dle své vlastní vůle může opravit, mějte prosím na paměti, že vkládáte články/komentáře na weby o které se jejich majitelé starají a snaží se o to aby se jim lidé na weby vraceli, gramatické a stylistické chyby by mohli dobrou pověst webu vážně poškodit.

 

5. Robotické překlady a texty

Jakékoliv robotické texty jsou zakázány, dle bodu #4

 

6. Tématická shoda

Je zakázáno publikovat články do webů/blogů/magazínů, které tématicky (dle kategorie a názvu domény) neodpovídají článku a je zakázáno (pokud se tématicky názvem a kategorii článek s webem shoduje) vložit článek do nesprávné kategorie webu. Je vaší odpovědností, zařadit PR článek do správného webu a správné kategorie webu! Pokud vložíte článek do nesprávné kategorie a nebo do webu, který je tématicky odlišný obsahu článku, může být tento článek majitelem webu bez náhrady odstraněn.
Příklad:
Chcete publikovat PR článek na produkt, Čistič Litých kol, který nabízíte k prodeji ve vašem internetovém obchodě.
NEMŮŽETE tento PR článek publikovat na weby/magazíny, které jsou například o receptech, vaření apod
MŮŽETE tento PR článek publikovat na weby/magazíny, které jsou například o tuningu, motorkách, autech ale také na obecné magazíny
Uvědomte si prosím, že je ve vašem zájmu nevyhazovat peníze za publikaci do tématicky odlišných blogů/webů/magazínů, kde pro svůj článek nenajdete čtenáře a vaší PR kampani to může jen uškodit, to co chcete jsou přece hlavně odkazy z tématických webů/blogů/magazínů.

 

7. Funkčnost odkazů

Odkazy musí být správně a musí směrovat na nějakou funkční webovou stránku, internetový obchod apod. Pokud vložíte nefunkční odkaz, může být tento odkaz majitelem webu upraven a nebo zcela odstraněn

 

8. Jazyky

Můžete publikovat článek a nebo komentář pouze v jazyce webu, před publikacích uvidíte v jakém jazyce je obsah webu, očekává se, že článek/komentář bude v tomto jazyce, jinak bude odstraněn, pro multijazyčné weby musíte vložit článek/komentář také v jazykových verzích webu, pokud nechcete vytvářet jazykové mutace PR článku, nevybírejte si pro publikaci PR článků weby, které podporují více jazyků.

Máte otázky k tomuto dokumentu?

Pošlete nám zprávu, rádi vám dotazy zodpovíme

Chcete vědět o nových webech, na které můžete publikovat?